maanantai 29. helmikuuta 2016

Viestintä

Myymälässämme käytetään monia tapoja asiakasviestintään. Näitä ovat ainakin Facebook -sivujen aktiivinen päivitys ja erilaiset kampanjat, kuten alen loppurysäys.(tammikuu) Lisäksi kanta-asiakkaille on omia erityistarjouksia joka kuukausi. Kanta-asiakkaaksi liittyminen on maksutonta, eikä velvoita mihinkään. Kuten aiemmassa blogitekstissä totesin, yritys mainostaa ilmaisjakelulehden mukana jaettavilla mainoslehtisillä ja kanta-asiakkaiden sähköpostiin lähetettävillä tiedotteilla, jos asiakas on antanut siihen luvan. Yrityksellä on myös omat nettisivut, kuten melkein kaikilla nykyään. Nettisivuilta löytyy myös verkkokauppa, osoite löytyy ensimmäisestä blogitekstistä. Myymälässä on myös erilaisia tapahtumia, esim. lemmikkien koulukuvaus.



Myymälää somistetaan kampanjan aikaan monin eri tavoin, juuri alen loppurysäyksessä käytettiin ale-teippejä ja pahvisia tauluja. Joitakin tuoteryhmiä laitetaan massapöydälle heti sisäänkäynnin eteen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti