maanantai 29. helmikuuta 2016

Asiakasinformaatio

Työpaikallani käytetään tavallisten hyllynreunaetikettien lisäksi mm. ilmaisjakelun mukana toimitettavia mainos- ja tarjousesitteitä, kanta-asiakkaille sähköpostitse toimitettavia kanta-asiakastarjouksia ja bonustiedotteita. Myymälässä itsessään käytetään hyllypuhujia ja isoja huomion herättäviä julisteita, joissa kerrotaan esim. meneillään olevasta kampanjasta tai määräalennuksista. Sieltä löytyy myös luetteloita erilaisista raapimapuista, koska kaikkia malleja ei saa mahdutettua pieneen myymälään. Mallit, joita ei löydy myymälästä, saadaan tilattua toimitusmyynnillä.



Saan tietoja hintaviestinnästä enimmäkseen tietokoneelta, mutta myös yrityksen mainosesite on hyvä lukea läpi. Hyllynreunaetiketit tulostetaan yrityksen omien järjestelmien kautta. Etiketit irrotetaan toisistaan, laitetaan muovisiin pidikkeisiinsä ja kiinnitetään hyllynreunaan. Osa tuotteista hinnoitellaan manuaalisesti hinnoittelijalla. Tuotteen hinta tarkistetaan aina ensin, jotta se menee oikein.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti